Cansunare Arkadaşlar az önce mama aldım 2hafta önce 95 TL olan bebelac gold 1 numara 150 TL olmuş 2 haftada 55tl zam ne demek 😡😡😡 birde belirtmek istiyorum son kalan 900gr mamayı aldım mama bile yok
serebro Cansunare en çok bebek mama/bez ve ilaçlara gelen zamma üzülüyorum Ne diyeceğimi şaşırdım artık.
2bebelianne__ Cansunare bende geçen pazar bebelac 4 numara mama aldım 500 gr düz sarı kutu şok marketten 60 liraydı dün akşam eşim aynı marketten almış 78 lira 5 gun de 18 lira zam🙄
Cansunare serebro evet bende bizler bir şekilde yiyoruz ama anne sütü alamayan bebekler bunlara muhtaç başka bir şey yeme şansları yok
syaby Cansunare bebelacla sma nın aynı fiyat olması şoku. Bende diyodum 2 numarada bebelaca geçerim (tabi o zaman aralarında 50₺ fiyat farkı vardı)
minikprensannesiiiii syaby Ya cidden öyle ben yeni doğum yaptığımda bebelac goldu 900 gramlığı 120 ye alıyordum şimdi sma ya geçtim gross gibi büyük marketler de 800 gramlık 130 lira eczanede aynı gramajı falan 150 ye aldık
Prensescim Cansunare şikayet edin kızlar güzle cezalar yiyince akıllanıyorlar tüketici haklarına zabıtaya arayıp şikayet edim cimere yazın
Prensescim Cansunare biz alerjik ama kullanıyoruz bedava :) inş alerjimiz biter mama içmesi de biter normal yemeğe döneriz yoksa geçim zor
minikkira Bebek mamaları, devam sütleri belli bir miktarın altında satılmalı, herkes ulaşabilmeli. O kadar çok üzülüyorum ki, formül süt alamayıp başka şeylerle beslenmek zorunda kalan bebeklere. Diyecek söz bulamıyorum
Prensescim Alo 174 arayın şikayet edin 100 anne arrasın aynı marka için görürler fırsatçılığın babasını
nlyoya nazli_19 Türkiye’nin ilk yerli bebek maması Temmuz 2016′da üretilmeye başlandı. 2003 yılında 4 ortak Aydın’ın Koçarlı İlçesi’nde 30 bin dönüm arazide keçi çiftliği kurdu. Son 6 yıldır Türkiye’nin ilk yerli bebek mamasını üretmek üzere harekete geçti. Keçi sütünden üretilen mama, Baby Goat markasıyla piyasaya çıkarıldı.