https://imgyukle.com/ selam kızlar biz bu beşiği aldık sonra hediye bir beşik daha geldi bir yakınımdan dolayısıyla bu boşta kaldı ve hiç kullanılmadı (bir kaç öğle uykusu haricinde) İkea’dan almıştım, Sundvik model yanlış hatırlamıyosam. İçindeki yatak ve babynest’i de hediye edeceğim hepsi 1000 tl ilgilenen olursa 🌺