Kızlar oğlum hiç anne sütü almadı. 4 ay 8 günlük bugün geceden bu yana mamayı da reddetti hiç içmedi. Zaten içmiyordu şimdi hiç içmiyor. Artık yoruldum bitap düştüm. Neden böyle oluyor 😢 atak haftası diyorlar nereye kadar yani ? Kaşıkla vermeye çalışıyorum atıyor biberonu almıyor. Yoruldummm... ağlamaktan bi hal oldummmm.. 😢😔 şu an bile bu postu açarken ağlayarak açtım.