Benim oğlumda iki buçuk aylık evet aşırı derecede balgamı var hırıltidan şüphelenip doktora götürdük korkmanıza gerek yok akciğer ve karaciğer temiz emzirdikten sonra kafası hep yukarda olsun yastığı dik olsun dedi. Bir de sırtına avuç içinde aşağıdan yukarıya doğru vur dedi. Çok küçük ilaç önermiyoruz dedi. Bir de ağladıkça sırtına vuruyorum hapsurdukca veya günde bir kere öksurfugunda rahatlıyor. Bende kıyamıyorum ama bazen ağlaması için uğraşıyorum çünkü rahatlıyor. Dene sende istersen için rahat olsun istiyorsan doktora danis canimm