Mavininannesi61 bilemiyorum yukarıda kalsın. İnternete baktığımızda çok kötü seneryoşar çıkıyor o yüzden doktor net birşey demeden lütfen aklınıza getirmeyin böyle şeyler . İnşallah öyle birşey değildir rabbim sizin ve bebişin yardımcısı olsun
bu arada çekebiliyosan videosunu Çek genelde bu şekilde tanı koyuyorlarmış bi ara internette ben de araştırdım o anların videosu barsa daha iyi oluyormuş