Kızım 2.5 aylık 1. Ayından itibaren kusma sorunumuz başladı her beslenmeden sonra peynir kesiği gibi kusuyor. Doktorumuz reflü olabileceğini söyledi.Son günlerde çiş miktarı az gibi geliyor bana. Sürekli emziriyorum sütüm az desem emzirme bittikten sonra göğsümü sıkıyorum süt geliyor. Ben mi kuruntu yapıyorum bilmiyorum. 2. Ay kontrolümüzde kilosu iyi demişti doktor.