Doktora götürdüm sadece burnund sık sık temizle dedi fizyolojik serumlA böylelikle ciğerlerine inmemiş olur dedi amaa kuzum soldu sanki iyice burun tıkanıklığı akıntısı haliyle ağzı açık öyle ağlıyor ☹️☹️ birde bitkisel bişey verdi onu iciriyorhm kusar gibi balgamlı çıkartıyor ama iyi mi kötü mü bilemedim