emirinannesii bence tabağa gerek yok mesela
bime gelmişti 3 bölmeli mika 15 lira falandı aldım ama onu bile kullanmadım açıkcası
bide buharda pişirme makinası çok gereksiz, tencere içine konulan aparat var o gayet iş görüyor
kaşık olarak weenin kaşıkları çok iyi silikon uçlu olanlar
meyve emziği de çok kullanışlı, klipsli değil çevirmeli olanlar daha güvenilir bide ucu bez değil silikon olsun
önlük olarakta yine bime falan geliyo arada, silikon önünde oyuğu var yemekler biriksin diye çok kullanışlı suya tutuyosun leke falan kalmıyo
aklıma gelenler bunlar 😊