Ebru-isil banada öyle geliyor, ticari gibi, eskiden sanmıyorum bu kadar bebek tarhanasıymış bilmem ne ayrı ayrı olsun. Sağlıklı şeyleri vermek tuDan şekerden kaçınmak dogru okey, ama bebek ürünleri yeni piyasa ürünü gibi. İnsanın lafası karışıyor kullnmasak olur mu diye