Cutes 2 aylık bebeğim. Başlarda arada öğürüyordu. Bu aralar özellikle üstten gazı çıkmayınca uyurken öğürüp birden öksürmeye başlıyor ve sürekli süt veya tükürüğü boğazına kaçıyor. Bu normal mi bilgisi olan yazabilir mi