Adezz Herkese merhana hanımlar size müthiş bir öneriyle geldimm. Tabi dikkate alan olur almayan olur bilemiyorum ama kış başladı başlayalı maalesef kızım devamlı öksürüyordu burnu akıyordu ne yaptıysam bi çare bulamadım sarımsak yagını ayak altına sürmekmi dersiniz cevizkabuklarını kaynatıp içirmemi derseniz çok yöntem denedim ama bi çare bulamadım şimdi bazılarınız neden bukadar uğraştınız da şurup kullanmadınız diyebilir onuda kullandım ama asla geçmedi geçmeyi bırakın aksine çoğaldı doktora götürsem antibiyotik verip gönderecekti bende bi arkadaşımın tavsiyesiyle denedim ama böyle bişey yok😍 bi kahvefincanı sütü kaynatıp 4 tane hatmi çiçeğini içine ilave ettim bir dakika daha kaynatıp demlemeye bıraktım cevzenin agzınıda çaytabağı ile kapattım ılıyınca içirdim 1 saat içinde bütün öksürük balgam gitti inanamadım haftalardır ilkdefa kızım deliksiz uyudu öksürmeden 🥲 inşallah çocukları hasta olan annelere bi nebze de olsa faydam olur🌸 bu arada kızım 15 aylık
LavininAnnesii Adezz bu ot aktarlard bulunan bişey mi ? Bir de küçük bebeklere de verilebilen bişey mi acaba ?
Genc1prensannesi Adezz bende şuan oğlumun öksürüğü icin çözümler arıyordum teşekkür ederim deneyecegim
Egeasaf20 Çok geçmiş olsun teşekkür ederiz bizimle paylaştığınız için ama o çiçeği nereden bulacağız ❤️
Adezz LavininAnnesii t LavininAnnesii evet aktarcılarda bulabilirsiniz🌸 tabiki bebeklere de verilebilir tamamen doğal fakat bebeklerde içme suyu ile demleyin eger içirebiliyosanız 1 yk içirin veya şırınga ile öksürügü tamamen bitena kadar sabah akşam yapın ben biraz önce yine yapıp verdim öksürügünn tamamen vücuttan atabilmek için
Adezz @VERA19 neden sohbet başlığımı değiştirdiniz ben başka bi konu anlatırken Alakasız bişeyi yazmışsınız anlayamadım
VERA19 Adezz Postların başlığı içeriği açıklar şekilde olmalı,içeriği yansıtmayan başlıklara bazı eklemeler yapabiliyoruz. Evet yanlış okumuşum postunuzu yanlış başlık atmıştım kusura bakmayın,şimdi düzelttim.Teşekkür ederim🌸
Adezz [silindi] zaten kutu kutu içirilmiyor ki süt kahve fincanı kadar hatta belkide daha az ne zararı olabilirki bikaçgünden kullanılan antibiyotiklerden daha kötü değil maalesef 🙏🏻
[silindi] Adezz doğrudur ama bi kötülükten kaçarken başka kötüye razı olmak çocuklara yapılmaması lazım benim oğlum 2 yasinda halen inek sütü vermem başka annelere yanlış yönlendirme olmamasi icin uyardım ki sizde şu ile de yapılabileceğini söylediniz bu arada bahsettiğiniz ceviz zarı ile antibiyotiksiz atlattık bizde salgını.saglikla büyütün evladınız