zumrrakrtss https://imgyukle.com/i/k0F9Eo Kızımın parmağı tırnak kestikten 2 gün sonra böyle oldu azcık kanamştı keserken apse olursa yatırmak gerek dedi doktor beni çok korkuttu fazla bakmadı bile başına gelen varmı Allah için biri bişey desin korkudan ağlıyorm ilk çocuğum 41 günlük eli fotodaki den biraz daha kırmızı
Yenigelinnn zumrrakrtss yatırmak gerek dediyse doktora götürun iltihap gibi duruyo korkmayın ama hastaneye goturun
Mommyishome zumrrakrtss enfeksiyon olmuş gibi görünüyor. Çok acır aslında ağlamıyor mu? Valit kaybetmeden hastaneye gidin ki tedavi başlasın enfeksiyonsa bi an önce
Dmrcnn zumrrakrtss tabi apse olur fln bilmyrm da benm oğlumun ayak baş parmağı oldu iki kere aynı böyle bactroban verdi doktorumuz sabah akşam 5gün kullandık geçti şükür daha sonrasında yaşamadık
TheBaby zumrrakrtss Geçmiş olsun. Doktora götürün. Ama asla diplerden kesmeyin bi daha. Çünkü tırnak batıkları bu kesim hatadından dolayı oluyo