Merhaba arkadaşlar kızım 1 ay 18 günlük anne sütünün yanında ara sıra ek mama veriyorum ilk doğduğunda aptamil almıştık kızım çok gazlı olduğu için bebelac önerdiler bende onu aldım ama kabızlık yaptı 3 gündür tuvaletini yapmıyor galiba gold olanı kabızlık yapmıyormuş acaba bebelac gold mu alsam yine aptamil mi alsam kararsız kaldım öneriniz nedir