Anneler kızım 4 ay 12 günlük bugün 4. Ay aşımızı olduk ve sağlık ocağı kan damlası verdi demir takviyesi yani ama kullanmak istemiyorum kabız vs yapabilir dedi hemşire yaparsa bırakır piyasadan araştırırız dedi ama burada okuduğuma göre çoğu bebiste kabiza sebep olmuş. Kullandığınız iyi bir damla var mı? Doktoruma da danışıcam ama 5. Ay kontrolünü beklemem gerek 🤷♀️