Kattyperryy Kızlar dün taktirdim kahverengi akinti geliyor tamam problem yok ama koku var bu beni maffetti ya niye kokuyor bacaklarımda ağrıyo bundan kaynaklı mi anlamadim
TheBaby Kattyperryy Bende kötü koku sezeryan spnrası oldu. Doktor Zolax kapsül 3 günde bir Enzofen vajinal ovül 3 günde bir şeklinde kullan dedi ve geçti şükür.
Yagmur1c Kattyperryy üzgünüm ama spiral de koku ve akıntı oluyormuş ben taktıralı 5 6 ay oldu hala var bazen kendimden tiksiniyorum iç çamaşır değiştirmekten çok affedersin