Biz az önce 6 ay alışını vurdurduk hemşire damla verdiği için alımda 1 buçuk saat sonra mama verebilirsiniz be uyutmayın 1 saat demiş ama çocuğum cok aç ve ağlıyor geçen aşılar gibi düşündüğüm için doyurmadım ve cok uykusu var aksine sitede böyle söylendi mi ve ne yaptınız