BirTospikAnnesi Kurutma makinesi almak istiyorum fakat bazı markalarda küçültme oluyormuş o yüzden doğru tercih yapamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz kullananlar
Mlkrsln BirTospikAnnesi Arçelik kullanıyorum canım çok memnunum 2. Senesi doldu daha öncede Beko kullanıyordum ama Arçelik daha iyi bence ☺️
Serife00 BirTospikAnnesi canım yorum yapacaktım ya sana şimdi yapma kararın aldım hoover marka al Kadir ezildinin hikayesinde gördüm şimdi oda hoover almış 😂 dedim doğru bir seçim yapmışım 🙈
Serife00 Ben bir kaç gün önce aldım bugün dağıtım da gelmesini bekliyorum şuan hoover aldım ısı pompalı 10 kg ürün bu
Deletedmom5284 Serife00 en iyi kurutma makinesi markası 👍🏻 benimde makinem kurutmalı yıkama, ayrı alsam bunu alırım
Serife00 BirTospikAnnesi ısı popmalılar yapmıyor deniliyor kullananlar küçülme olmadığını söylüyor bende referanslara göre aldım ama kullanınca söylerim tabi servis bekliyorum kurulum için ürünüm geldi akşam
Serife00 Deletedmom5284 en çok olumlu yorum alan makina die bunu tercih ettim bende inşaallah yüzümü kara çıkarmaz 🙈