Haticelif Sabahtan beri 2. Postum çok özür diliyorum hepinizden, biraz önce test vermeye gittim koku kaybı, eklem, diş eti ağrısı vb şeyler için. Öksürük geçti ama sürekli hapşırıyorum omicron olabileceğini söylediler,nedir ne değildir? Korkuyorum😔