merhaba arkadaşlar 50 günlük bi prensesim var merak ettiğim konu beslenme aralığı ilk zamanlar yarım saatte bi falan emzirdim yani ne zaman ağlasa emzir emzik verme dedi hemşire öyle yaptım sarılık olmadık çok şükür şimdi kaç satte emzirmeliyim uyurken uyandırmalımıyım 4-5 saat uyuduğu oluyor gece uyandırmalı mıyım bilgisi olan var mı acaba ?