PrensinAnnesi34 Kızlar üniversite hastanesinde dogum yapanınız var mı nasıl oluyor orda doktorlar ve dogum ücretli mi süreç nasıl işliyor
Sedakcby PrensinAnnesi34 devlet unisinin hastanesi mi özel üni hastanesi mi😀 genel olarak üniversite hastanelerini onermiyorim galiba. Çalıştığım hastane üni hastanesydi yani asistanlar on planda daha çok tecrübe olarak sıkıntı. Yine asıl doktor asistanın yanında olıyo tabi ameliyat doğum vs durumunda ama muayne takip falan doktorun kendisinin bakması taraftarıyım. Devlet hastanesinde hep asistanlar
Cerenimis PrensinAnnesi34 erken doğum riskim olduğu için yatış yapılmıştı doğumhane kısmında yatmıştım gayet iyiydi ilgi alaka yemek vs. Servise çıkıyordum sancı yok diye servis bir tık daha düşük ilgiliydi. Ama genel olarak memnundum. Doktor da gezdi asistanlar da gezdi yattığım süre zarfında. Doğumuma ebe ile doktorda girmişti. Devletin üniversite hastanesi idi ek bir ücret ödemedik bu arada.
PrensinAnnesi34 Sedakcby devlet üniversitesi doc doktorlar özel muanesi oluyor aslında onu sormak istemiştim 😊
oyoyoyyedibeni PrensinAnnesi34 benim o sekildeydi cok memnun kaldım sadece basit isleri ogrencilere yaptırıyorlar onlarda ya yapamıyo ya da korka korka yaptıgı icin insan tedirgin oluyor . Mesela dogum oncesi sonda takacaktı 3 kere yanlıs yere taktı 🙄 dogum dan daha zor oldu o
Cerenimis PrensinAnnesi34 açıkçası benim olduğum ilde çok yabancı olduğu için ben sıra bulamıyordum. Sürekli aynı doktora olmuyordu ama başka doktorlara oluyordu. 182den yada sabah erkenden gidip alıyordum.
Angel00 PrensinAnnesi34 Ankara Hacettepe üniversitesi hastanesinde doğum yaptım 1 ay önce ilgi alaka harika doktorlara kendinizi emanet edin o derece 178 TL gibi bir ücret ödedik çıkış işlemlerinde 3 gun kalmama rağmen 😊
PrensinAnnesi34 Angel00 orda özel profösoremi gittiniz ücret ödüyomıydunuz gazi hastanesinde 268 TL muane ücret doc doktorlarla
Umaybebek PrensinAnnesi34 prof dr takibimi yapmıştı ve doğum için kendisine ücret ödedim. Onun dışında herhangi bir işlem için tek bir kuruş bile vermedim.
Dedimolabilir PrensinAnnesi34 omü fakultede dogurdum doner sermaye aliyorlar evet. Valla ozelde dogurmus gibiydim doktorum hemsirem hepsi iyiydi.
Mrvhtp81 PrensinAnnesi34 Ben devlete bağlı araştırma Hastanesi’nde doğum yaptım 4 ay önce yaşadığım şehir düzce ve Allah beni birdaha asla araştırma hastanelerine düşürmesin diyorum güler yüz ilgi alaka motivasyon 0 tamamen stajyer asistanlar ilgileniyor onlarında çok birşey bildiği yok suni sancı verirken birisi koluma damar yolu açmaya çalışıyor acamadi yanındaki asistan versene ilk defa yapicam bide ben deniyim diyor😂 şaka gibiler düşün ben o acıyla sancıyla uğraşırken onların damar yolu deneme tahtası olmuştum sonra yapamadılar ebe geldi taktı daha sonra doğum gerçekleşti en son dikiş atacaklar bana doğumdan kaynaklı bacaklarıma titreme geldi istemsiz durduramadim ebe nasıl bağırıyor bana ama poponu oynatma dikemiyorum bak açık bırakırım seni enfeksiyondan ölürsün bilmem ne sonra dikmesi beni bırakıp çıktı ameliyathaneden başka bı ebe geldi beni dikmeye allahm diyorum birdaha asla beni o hastaneye düşürme yav doğum yapıyorsun sonuçta illaki bagiracaksin dimi ebenin dediği laf kulaklarımda hala kocanla ilsikiye girerken de böyle bağırıyormusun aynı şey sesini kes ve doğurmaya bak demişlerdi şikayet etmek istedim ama sonradan daha o hastaneye adım atmicam dedim ve kapadım gitti keşke şikayet etseydim ama pişmanım 🙄🙄🙄 yani her hastane öylemi bilmiyorum ama düzce de yaşıyorum o hastane beni mahvetti
limonlukarpuzzz Mrvhtp81 genel olarak tavirlari o.. Ye kurkumnye muhabbeti var yetkili bi abiniz olsaydi prensesler gibi davranirlardi.. Hiç tercihlerimin arasinda degil unide normal devlette..
MySunny Mrvhtp81 sana ne amk, derdim ben.zevk meselesini söylediğinde. kocamla yaparken de bağırıyordum, yazı bırakıyorlardı kapıya sessiz olun diye,belirtirdim.hiç çekinmem.🤷♀️
MySunny PrensinAnnesi34 özel profsa ücretli,ama uygun ücretli.normal doktorsa ğcretsiz.ben 800 tl ye yaptım doğumumu.
PrensinAnnesi34 MySunny nasıl oluyor mesala profösöre randevu alınca paralı diğer doktorlar ücretsiz mi
Mrvhtp81 MySunny o acıyla hiç birşey diyemedim ki kendi canımın derdine düşmüştüm ama ilk ve sondu bidaha asla
limonlukarpuzzz Mrvhtp81 ben hep sağdan soldan duyuyordum boyle yaptilar boyle dediler filan diye cimcikleyen vuran ebe bile varmiş .. Kendinizi becerttirirken iyide dogururken mi kotü diyeni bile duydum Allah’im cezalari yapamiyorlarsa bu işi biraksalar disarda o işi seve seve yapacak bir suru insan var