Bankada dolar olarak sakladığınız paralarınızı dolar yükselmişken TL ye bozdurup , TL olarak saklamak mantıklı mı ? Yoksa dolar olarak bankada saklamaya devam mı edilmeli ?
Dolar düşermi sizce ? Siz olsanız ne yapardınız bu durumdan faydalanıp TL yaparmıydınız paralarınızı, veya dokunmazmıydınız ?