Arkadaşlar Hazar bebeğimiz sma typ 1 hastası, zamanı daralıyor sizden rica ediyorum azı çok’u yok bu işin elimizden geldiği kadar yardımcı olalım lütfen.
Şu ana’a kadar toplanması gerekenin sadece 20% toplanabilmiş durumda hepimiz el ele cana can verelim destek olalım. Maddi olmasa bile dualarınızda olsun bu yavrucuk.. Kendime aldığım nefesi haram görüyorum keşke tüm çocuklara daha fazlasını yapabilsem.. Şimdiden Allah sizden razı olsun.
Gönderdiğiniz dekontları bana veya @hazarahayatol sayfasına gönderin lütfen. Sayım yapılıyor dekont bizim için çok önemli.

