Funda-12 6 aylık bebeğim var alttan iki dişi belirginleşti ve mama içmek istemiyor ama ek gıda olarak ne versem yiyor bu ara yaşayan var mı ????
Egehaninannesi Funda-12 her dişte aynı sıkıntıyı yaşıyoruz üst dişimiz şişti mama yemiyor ek gıda istemiyor aşırı huzursuz
Sarebebek_ Funda-12 merhaba sizinle aynı durumu yaşıyorum asla asla mama içmiyor ek gıdada daha iyi. Ama karnı aç aç duruyor. Dişide aynı şekilde şişmiş belirgin iki diş. Bu süreç normal mi ne zaman geçiyor ben kafayı yicemde🥲
Funda-12 Sarebebek_ ama geçici merak etmeyin diş zor oluyor tabiki rahatlacı bi şeyler verirseniz kolay atlatırsınız
Passion Sarebebek_ aynı ya bizde o durumdayız mama içmiyo ama ek gıda ne versem alıyo anlamadım ki ya