23 gün önce normal doğum yaptım ilk günler kanamam vardı sonra hafif azaldı rengi kırmızı değil de açık kahve mi desem sarı mı desem öyle oldu pedi doldurmuyordu leke gibi kalıyordu şimdi 2 gündür kırmızı ve sanki eeglmiş gibi kan gelmeye başladı bu normal mi yoksa regl mi oldum ne zaman regli oluyor ?