1ana1bebe Oğlum neredeyse 1 yaşında şuan 18 aylık zıbın hafif bol oluyor rahaf rahat giyiyor yani, yazlık alışverişini LCW den sizce 18 24 mu yapayım 24 36 mi ?
Eylulunannesi28 1ana1bebe 24 36 daha mantıklı ama yine sen bilirsin 18 ay da alırsan az al hemen büyürse küçülür
May01 1ana1bebe tişörtler büyük olabilir 24 36 gibi zaten oversize moda😊 ama pantolon bilemiyorum gerçi yazlık şort oluyo o da 24 36 olabilir paçası uzun olma derdi yok çnkü
May01 1ana1bebe ben olsam 18 24 de alırdım 24 36 da. Ya da büyük alın zamanı gelince de tam beden alırsınız 1 2 tane
1ana1bebe Eylulunannesi28 aslında biraz yapılı bir bebeğin var ama yürümeye başlayınca kilo alımı yavaşlayacak ya acaba mi diyorum biraz 18 24 biraz 34 36 mi alsam acaba
NinovaLemi 18-24 daha mantıklı olur kilolu değilse çok. 24 aylik olana kadar yaz bitiyor zaten rahat giyer. Diğer türlü hep çok büyük olur
1ana1bebe NinovaLemi öyle mi diyorsunuz aslında yapılı bir oğlum var ama yürümeye başlayınca kilo alımı yavaşlayacak için acaba azar azar mi alsam bilemedim
NinovaLemi 1ana1bebe en iyi siz bilirsiniz istiyorsanız önden bir kac parça 18-24 alın. Duruma göre ihtiyaç oldukça tahmin yürütmek daha kolay olur. Ama bu yaz sonuna kadar 36 aylik bir kıyafetin büyük geleceği malum. Hafif büyük kıyafet sorun değil de bütün yaz boyu hep büyük giyecek olmasını ben istemezdim
Ssssraa Eğer göbüş yoksa alt 18 24 üst 24 36 alın zaten üstte çok gbir fark olmuyor oversize durması da hoş oluyor.