Mrvalpr bizim aslında sıkıntımız çocuk doktoru kaynaklıydı cildinde yüzünde zaten belirtiler vardı atopik dermatit dendi kremler kullandık 7.aya kadar hep mızmız gazlıydı bir anda emmeyi bıraktı mamaya geçince şikayetler aynı devam etti bir de ek gıda da yoğurt peynir eklenince ishal sancılar lekeler hiç kesilmedi alerji yüzünden bağırsak düğünlenmesi yaşadı ameliyat oldu sonrasında genel bir teste sokturduk maalesef ki alerjinin bağırsaklarını yorduğu söylendi ki 9 aylıkken ameliyat oldu 9.aya kadar özel devlet araştırma hastanesi kaç doktora götürdüğümü inanın hatırlamıyorum 1 tanesi dahi alerji şüphesi ve testine yanaşmadı yani o süreç bizi çok yıprattı şuan 2 yaşında süt ürünleri komple yasal fırınlanmış olanlar da dahil ocakta genel teste gireceğiz inşallah biraz temizlenmiş çıkarsa fırınlanmış ürünlere başlayacak eğer çocuğunuzdan şüpheniz varsa siz doktorunuza alerji testi önerisinde bulunun benim ilk çocuğum olduğu ve alerji konusunda hiç bir bilgim olmadığı için bu kadr geç kaldık