Karanimmmm biz yurt dışında yaşıyoruz canım. Bezi , ıslak mendili ,kulak çöpü, oyuncağı Falan filan ,kıyafeti derken gidiyor baya . Kışlık alışverişine 3bine yakın gitti mesela . Yine de takip ederim hep , indirimleri vs , bezleri stok yapıyorum artık indirimden yakalayıp