Kızlar bebeğim emziğe yeni alıştı gibi bişey. Normalde emziği sadece uykuya geçişte kullanıyoruz. Akşam 10 11 gibi yatıp 3 4 arası ilk uzun uykusunu uyurdu. Sonrasında da 2 kere emmek için kalkar emer yarardı. 2 gündür 2 saatte bir gözleri kapalı ağlayarak uyanıyo ellerini yalıyo falan aç olduğunu sandım ilk gün emzirmeye çalıştım çığlık çığlığa zaten hafiften meme reddimiz var ama gece sorunsuz emerdi şaşırdım beşiğine geri koydum hala mızırdanıyo ben de emzik verdim sustu ama emziği deli gibi brkliyomuş. 1 saat emdi uykuya daldı sonra artık cidden acıkmış olmalı diye emzirdim. Dün gece de sürekli kalkıp arandı emzik istiyo sürekli. Normalde gece hiç kullanmadık neden böyle alıştı anlamadım. Böyle bi durum yaşayan var mı? Gece alması sıkıntı değil ama sürekli her uyandığında meme araması ve benim sürekli ağzına koymam çok yorucu. Gündüz de uykuya geçerken zaten sürekli düşür ver düşür ver uykusu kaçıyo. Ağzından çok düşürüyo. Her emzik emen çocuk böyle mi acaba?