2guzelinannesi bebekler yeni kelimeler, yeni beceriler kazanıyorken bildiklerini bir dönem hiç söylemiyor kullanmıyorlar benim kızımda öyleydi susar kalırdı korkardım ama hep dediğim gibi oldu şimdi 2 buçuk yaşında bülbül gibi şakıyor normal yani korkmayın :)