Ben de dyson almak istiyorum ama geçen bi karşılaştırma videosu izledim . Dyson aldığıma pişman oldum diyordu. Phılıps kullanıyormuş. İkisi hemen hemen birbirine benziyormuş. Dysonun şarjı tüm evi yapmama yetmedi dedi. Diğer marka öyle değil bütün evi bitiriyorum şarjı tam yetiyor dedi. Birde en önemli eksisi dyson da çalıştırma düğmesinden temizlik yaparken parmağınızı çekmemeniz gerekiyor ağrıyor bi yerden sonra dedi . Diğerine basıyorsun bir kere çalışıyor basıyorsun kapanıyor dedi. Benim de oyüzden kafam karıştı . Sürekli parmağım basılı gezemem