Kızımın sinyalleri doğrultusunda başlama kararı aldım. Anne kaka anne eee diyordu hemen bezini çıkarmamı istiyordu 2 haftadan fazladır bu böyle. Bende denemek istedim. Şöyle birşey varmış direk bezi çıkarmak gerekiyormuş sabah takma gece tak olursa aklı karışıyormuş çocukların annem de öyle dedi dedim tamam bezi çıkarıyoruz tamamen ve 2 hafta full evdeyiz hiçbir yere çıkmıyoruz 😬
Bugüb başladım, bezini açtım tuvalete tutar tutmaz çiş yaptı, tam çıkardım giysilerini giydirdim kakasını yaptı 😅 onu da temizledim değiştim 5 dk sonra çiş yaptı ahaha 😂
sabırlıyım asla kızmam falan da size birşey sormak istiyorum kaç dk bir tuvalete götürmek gerekiyor. Çişden değilde kakadan inanılmaz rahatsız oluyor 🤷🏻♀️