Humeyra1 Hirakus_19 benim bebeğimin de olurdu hep.. emzik emiyorsa ondan da oluyor birde salyalari da kızarıklık ve minik sivilce gibi şeyler yapıyordu. Emziği fln bırakınca ve ya dişleri çıkıp bitince geçiyor Allah’ın izniyle
75kinalikuzu Hirakus_19 alerji kızarıyorsa benim kizimda da var süt birde fıstık yiyince ağız çevresi kızarıyor gece burnu tikaniyor
GiybetReis Hirakus_19 agzını sildiğiniz ıslak mendilden olabilir mi? Bi süre ıslak pamukla silin olacak mı diye bakın isterseniz.
Hirakus_19 Adiyokkitabin kücük kücük sivilce gibi oluyor canım acba bişeylere alerjisi mi var diye korktum
Hirakus_19 Humeyra1 Emzik kullanmıyoruz cnım 4 aylık doktor yavaş yaval başl damak tadı için dedi kızarıyor ne versem Agız cevresi acaba alerjisi mi var sizde nasıl oluyordu
Humeyra1 Hirakus_19 hmm.. çok geçmiş olsun bizimkine pek benzemiyor. Yorumları okudum sanırım diğer arkadaşlar haklı alerji olabilir ve ya adaptasyon.. bir süre gozlemleyip hareket edebilirsiniz
ipekk05 Hirakus_19 canım bu bildiğin alerjik egzama verdiğin besinler bebeğine alerji yapıyo alerji yapacak besinler verme bir süre yoğurt vs
ipekk05 Hirakus_19 süt ürünleri alerjisi var büyük ihtimalle canım benim bebeğimdede aynısı olmuştu çünkü ara verdik yoğurda ve süt içeren tüm gıdalara 1 ay sonra tekrar denicez