Yumurcakk 5 aylık oldu 4 ayına kadar zorla emzirdim bıraktı mamaya gectim cok seviyordu ama 1 haftadır biberonuda red edio mamayı agzından püskürtüyo cok yoruldum ek gıdaya başladım günde kac kez verilio ek gida? Yada başına böyle bişey gelen varmı teselli verin lütfen😔
Enfal53 Yumurcakk Uc aydan sonra etrafı keşfetmeye başlıyorlar o yüzden emmiyo olabilir çünkü etrafı izlemek keşfetmek hareket etmek istiyo bence karanlık bı odada veya kucakta sallayarak emzirmeye çalış dikkati dağılmasın bu yüzden emmiyo olabilir bizimkide böyle yapiyo
midekoruyucu Yumurcakk aynı bizim de öyle, emsin diye zorlamıyorum artık, ben zorladıkça reddediyor, ben de bırakıyorum, kendi acıkınca yapışıyor yakama heh diyorum düştün elime 😁😁
Yumurcakk Enfal53 yok ilk ay cok güzel emdi 2.3.4 ayda hep karanlık odada sessiz bi köşede yaptım gene olmadı ya😥 biberonuda bırakması çok üzüo beni napcagımı şaşırdım
Yumurcakk midekoruyucu memeyi bırakalı 1 ay oldu. Meme konusunda cok yoruldum 4 ay cektm😐 benım derdim sımdı biberon onu nıye ıstemıo ek gida tattırınca saldırıyo
Glcn-ozdgn Sevvalboke malasef 4 aylık olduk bır ay meme reddı yasadık snra benı emmeyı buraktı ve bır aydr sadece uykusunda bıberonla besleyebılırm uyankken hıc bır sekılde ıstemyr 😞kc kere doktara gttık bebegınızın karekterı bu dıyrlar ve az kılo alıyr allah yardımcımız olsn gercektn cok zor surecler😞