Kesinlikle ikinci daha kullanışlı birinciden aldım içinde kayıp durdu hiç rahat etmedi baya gömülüyor içeriye ikinciyi aldım Park diye diye oturdu ve çok sevdi oğlum parktakinin aynısı olduğu için 😊 çokta güzel uzun süre kullanabilirz 22 ayligiz salıncak delisiyiz ♥️🤣