Kızlar yakında doktor kontrolü var zaten göstereceğim ama size de sormak istedim. Bebeğim 46 günlük ve göbek deliği şiş, göbek fıtığı başlangıcı olabilir. Biraz da morluk var. Aynısını yaşayan var mı ve dışarı çıkmasını engellemek için ne yapılabilir ? Bunun için korseler var ama bu kadar minik bebeğe uygun olacagini düşünmüyorum.