Oğlum hasta aynı zamanda sanırım üstten diş cikariyor . İştahı öyle bir kapandı ki , ağzına sudan başka bişey sürmüyor. Dün akşam 7 de bı mama içti bide sabah 9 buçukta 120 CC zorla içti . 10 buçuk aylık , normalde 150 ,180,günde bir sefere 210 CC içiyordu. 😐 Ek gıda desen ağzına alıyor sonra eliyle geri çıkarıyor atıyor. Eline veriyorum biseyler yer belki diye aynısını yapıyor yine, önce ısırıyor sonra eliyle ağzından alıp atıyor. 😐 Napcami bilmiyorum 😐 geçecek mi 🥺