Semakaya5858
Benden de bir kaç ay önce kestiler, yıllardır hem hesap hem kredi müşterileriyim ve günü gününe ödemelerimi aksatmadan yaparım. kurumum banka değiştirince hemen kesinti yaptılar. Aradım kartları iptal etmek istediğimi söyledim, 1 yıl kalma sözüne bonus olarak geri yüklediler kartıma.
Eğer sizde kullanmıyorsanız hesabı kapatmak istediğinizi söyleyin, belki işe yarar :)