momyshark1 Kizlar kan sonucumuzda IgM değeri düşük gelmiş. Henüz Dr a göstermedim. Bilgisi olan varmı bu değerin düşüklüğü bağışıklığın düşük oldugunumu gösterir.
TheBaby momyshark1 Bize tahlil yapıldı mesela. Bi değer vardı ona tek başına bakınca böbrek sorunu olarak çıkıyo internette ama alakası yok. Totale bakıyorlar. Bebeklerde değerlerin yüksek yada düşük çıkması sorun değilmiş gelişim döneminde oldukları için
eymenzeynep momyshark1 kızımında düşük çıkmıştı. Az bir zaman sonra tekrarlandığında normale dönmüştü.
momyshark1 TheBaby biz sürekli hastalandigimiz için bağışıklığına bakilacakti. bu değer düşük gelmis acaba olabilirmi diye düşündüm