Bizimki de tutunup kalkıyor, sıralıyor, bazen tek elini bırakıyor ama iki elini bırakıp hiç durmadı 😟 yürüme arkadaşıyla birkaç kere denedi, fazla takılmıyor artık onunla. Hala ama hala kucağıma alayım her yeri öyle gezelim istiyor 😵💫 muhtemelen daha zamanı var.