Asyaaaaaa daha geçen gün bu konuyla ilgili post açtım, benim bebeğim de 2130 doğdu şu an 6 ay 24 günlük 6430 gr. 1 aydır bir dünya tahlil yapıldı, idrar, kan, ultrason herşeyi çok çok güzel doktor aklım almıyo neden kilo alamaz diyo. Nutricia fantomalt mama önerdi ek gıdalarına, yoğurduna çorbasına 2 ölçek kat dedi dün, almadım mamayı önce bi araştırma yapayım dedim, işe yarayan çok insan var ama işe yaramadı diyen de bi o kadar fazla, sağlığı yerinde ben kiloyu sorun etmiyorum ama doktor sağolsun bütün psikolojimle oynadı, yine kilo almazsa çocuk metabolizmaya git diyo, aklım almıyo metabolizmada sorun olsa çocuk sürekli hastalanmaz mı mantıken? Ama şükür ki çocuğum doğduğundan beri 1 kez hasta oldu öyle zırt pırt hastalanan bi çocukta değil, aşırı aşırı hareketli ama doktora bu durumu anlatamıyorum, valla üstüne düşmemeye karar verdim, hem beni emiyo hem doğduğundan beri mama kullanıyoruz ikisi de dengeli gidiyo, ek gıdayı da severek yiyo, ama püre kabul etmedi asla, BLW olarak ilerliyoruz, bilmiyorum niye bu kadar az kilo alıyo, saldım artık ne yapayım elimden geleni yapıyorum, araştırdım ünlü çocuk doktorlarını dinledim, 1.si hareketlilik 2.si genetik sebepler diyo, bizde ikisi de hat safhada, hem aşırı hareketli hem sülalecek eşim tarafı da benim tarafta herkes minyon napayım benimki de böyle çocuk olacak demekki 😂