meltemmm1999 Kizlar bebegim 2 aylik yumruk yaptiginda bas parmağını avuc icine aliyor sürekli doktor nöroloji ye gosterin bi dedi basina gelen varmi😒
susunbebekuyuyo meltemmm1999 benim kızımda yumruk yapıyor ama parmağına dikkat etmemiştim ne sorun olabilirmiş peki
Hiilos meltemmm1999 ne gibi bir sorun olabilir ki bebek yumruk yaptığında bizim sürekli öyle hiç bir problemde yok çok şükür
meltemmm1999 Hiilos tumruk yapmasina demedi yumruk yaparken bas barmagini surekli icine aliyormu dedi