Nur05_ Bebegim 11 aylik ama bir turlu ek gida yediremiyorum ne kahvalti ne diger öğünler surekli emmek istiyor öğünlerde toplasan 1 tatli kasigi anca yiyor benim gibi sorun yasayan var mi
Nur05_ Zlm deniyorum ondada 1 2 aliyor daha sonra yerlere atiyor tabagi yere atiyor huysuzlanip agliyor