Elloska işte her bebek bir olmuyor.Doğduğunda sarılık oldu hastanede yattık.meme ve mama reddi.ek gıda alerjisi.pipisi tıkandı sünnet,diş derken…dayanılıyor çünkü anne olmak bunu gerektiriyor anlatamıyor tamamen sana muhtaç.bol bol göz teması kurun.zorlu bir süreç ama geçecek.bebekler annelerin huzursuzluğunu nefes alıp vermesinden bile anlarmış.bebeğimiz odasında uyurken bile ruh halimizi bilirmiş.allahım bu süreçleri kolaylıkla geçmemizi nasip eylesin.sağlıkla büyüsün bebişlerimiz.