Kızım dördüncü ayını doldurdu beşinci ayında şu anda iki üç gundir alt dudağını yiyor yada emiyor bugün fark ettim ki alt dudağında ortasinda morluk var o yemeye devam ettikçe artıyor gibi aile hekimine de gittim takip et dedi başka yerinde olursa yada artarsa getir dedi sizce normal mi acaba bu durum başina gelen var mi