Merhaba anneler. Biliyorum her bebek farklıdır. Ama aklıma takılıyor. 4 ay 3 günlük kızım var. Ayaklarını hiç havaya kaldırmıyor. Bu ay larda gördüğüm bazı çocuklar ayaklarını havaya kaldırıp elleriyle tutuyor çoraplarıyla oynuyor vs. Benim kızı. Kaldırmıyor. Dönmüyor da. Sizde de böyle durum oldumu?