Anneler merhaba ilk zamanlar mastit geçirdim hemde ateşli hastanelik olup antibiyotik içecek kadr sonra ilaç içtim bol bol emzirip sağdım düzeldi şimdi 2 buçuk aylığız memenin içinde sanki bir ceviz var gibi o kadar sert. Mastit olduğum zamandaki kadr ağrı yapmıyor ama çok aşırı sert masaj yaptım sağdım bol bol emzirdim nerdeyse 10 gündür düzelmiyor ne yapabilirim tekrar mastiit olmaktan çok korkuyorum 😖