Merhabalar ikizlerim 1 yaşında bu yaşına kadar bebek arabasıyla çıktık hep dışarı ama şuan yürümeye başladılar asansör küçük olunca bebek arabasını arabanın arkasına koyup onları kucağıma alıp yukarı çıkıyorum arabayı koyarken onları beklesinler diye yakınımda tutuyorum ama biri sağa biri sola kaçıyor 😃😃😃 tam yürüdüler mi de acaba diyorum hiç tek çıkmayacak mıyım? İkizleri olup rahat dışarıda olan var mı acaba