Aysema Kızlar 4 ay oldu doğum Yapalı ilk adetimi 2mayısta oldum 2. Adetini olmadım daha ne zaman düzene girir sizin adetiniz nasıldı kaç ay arayla oluyordu ( emziremedim bebeğimi bu arada)
Oyku123ss11 Aysema benimde duzensiz canim dogumu 27 subatta yaptim gecen ay 7 mayista olmustum simdi halen olmadi bekliyorum 1 ayi gecti bakalim ne zaman olcak bebegim de emiyo