Kuzumms off benim bebeğimde öyleydi çıt sesini bırak üst alt kattan gelen sesleri duyuyo uyuyorsa uyanıyor ama ben hafif yüksek ses tonları ile şarkılar söyleyerek işte Zile sürekli basarak kapıları çıt çıt açarak oyın halinde yapıyorum tabi bunları bu şekilde alıştırdım ama sizin bebeğiniz şuan çok küçük bunun için çok normal yani endişelenmeyin hala anne karnında hissediyo kendisini minik