Melikeeeecansuu 2cocukannesikizimveoglum 1700 2bın 3bın 4 bin 5 6 bın degısıyor ben özelde 1700 olmustum
2cocukannesikizimveoglum Oflu_u Biz simdi yaşadigimiz ülkede sizin paraya cevirsek olursak eger Özele gidiyorum bende 13bin200
Deletedmom78654 alvisinannesi nasil bir hizmet sunuyorlar da 19 nin istiyorlar, gerçekten merak ettim. Yani artısi ney acaba
ftsdmrhn 2cocukannesikizimveoglum bizim paraya niye ceviriyosunuze, bizim parayla mı maaş aliyosunuz ki ceviriyosunuz
ilkbahar 2cocukannesikizimveoglum ya benim annemde Yurtdışında orda doğum yapsaydım devlet ücretsiz, özel 2000 evroydu 🙂 devlet de her doğum yapana çocuk başı 2000 evro veriyo yine beleşe gelcekti ama ben Türkiyede hastanenin kral dairesinde doğum yapmayı tercih ettim 😂
Mommqueen 2cocukannesikizimveoglum hangi ülke ? Ben amerikada doğum yaptım ücret ödemedik sigortamız oldgu için 1$ bile ödemedik
2cocukannesikizimveoglum Oflu_u kizimdq korona nedeniyle o fiytti bilmem ozel oda faln filan,simdi İndirime girse Ölürler tabi
2minosprenses 2cocukannesikizimveoglum ozelde 3000tl demislerdi bana gecen sene madi durum el vermedigi icin devlete yaptim ama genede iyiydi yani ❤🙏
Merve43 DurununAnnesi12 7 yıl önce yeşilköy acibademde çalışıyordum hemşire olarak o zamanlar sezeryan 10bin tl civariydi😊
biruykusuzanne Wolverine aynı bende 👍 doktorumda mükemmel herkes mükemmeldi bebek gibi ilgilendiler 👏
alvisinannesi Deletedmom4444 Kaynanam ameliyat olacak o hastanede dizinden 15 bin demiş ama 29 una kadar ocaktan sonra ⅔ katı kararınızı verin çabuk demişler 😕 muayene ücreti 250/350 TL 😕